REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
w modelu DROPSHIPPING

§ 1
Postanowienia wstępne

1. Sklep internetowy SMRims Sebastian Siama prowadzony jest przez Sebastiana SIAMA prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą   SMRims Sebastian Siama, wpisaną  do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP: 9111908606, REGON: 520388668.    

2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i Przedsiębiorców  korzystających ze Sklepu. Określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu. 

§ 2
Definicje

Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Cena – należność od Klienta dla Dostawcy z tytułu zawartej umowy sprzedaży  przekazywana przy pośrednictwie pośrednika.

2. Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej osoby fizycznej w rozumieniu art. 6 ustawy o ochronie danych osobowych.

3. Dostawca – podmiot będący stroną umowy sprzedaży towaru prezentowanego w ofercie internetowej zawieranej z Klientem, obowiązany do dostarczenia Klientowi towaru wraz z dowodem zakupu.

4. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,  występująca w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, która w ramach oferty internetowej zobowiązuje Pośrednika do przesłania zamówienia celem zawarcia umowy sprzedaży z Dostawcą.   

5. Dropshipping – model logistyczny sprzedaży za pośrednictwem oferty internetowej polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na Dostawcę. Rola Pośrednika w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do Dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do Klienta. Pośrednik inkasuje należności i przekazuje je w imieniu Klienta dla Dostawcy na jego rachunek bankowy z potrąceniem należnej prowizji. Pośrednik nie jest stroną zawieranej przez Klienta umowy sprzedaży. 

6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r kodeks cywilny ( Dz. U. z 1964r, Nr 16, poz. 93 z późn. zm.).

7. Oferta internetowa – każdorazowa oferta odnosząca się do danego towaru, zarządzana przez Pośrednia za pośrednictwem sklepu www.smrims.pl mająca na celu skojarzenie Klienta z Dostawcą na zasadach Dropshippingu.   

8. Pośrednik – przedsiębiorca zarządzający sklepem internetowym www.smrims.pl, pośredniczący w Umowie sprzedaży na zasadach dropshippingu.

9. Prowizja – wynagrodzenie należne Pośrednikowi od Dostawcy za zbieranie zamówień od Klientów i przekazanie ich do Dostawcy. Prowizja należy się wyłącznie w przypadku dojścia do skutku umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Dostawcą.

10. Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży w modelu dropshippingu.

11. Towar – rzeczy ruchome stanowiące własność Dostawcy prezentowane w ofercie internetowej.

12. Umowa Dropshippingu – umowa o świadczenie usług dropshippingu zawierana między Pośrednikiem a Klientem.

13. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży towarów w rozumieniu art. 535 Kodeksu cywilnego, zawierana pomiędzy Dostawcą jako sprzedającym, a Klientem jako kupującym.

14. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018r o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2018r, poz. 1000 z późn. zm.).

15. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE L 119/1, z 4.5.2016, zwane dalej „RODO”.

16. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta ( Dz. U, z 2014r, poz. 827 z późn, zm. ).

17. Ustawa  o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną ( Dz. U. z 2002r,  Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). 

18. Zamówienia – oświadczenie woli Klienta przekazywane przez Pośrednika 

      Dostawcy, zawierające w szczególności informację w zakresie ilości towaru i 

      miejsca dostawy oraz inne dane umożliwiające zawarcie umowy sprzedaży 

      pomiędzy Klientem a Dostawcą.

§ 3
Postanowienia ogólne.

1. Udział w ofercie internetowej oznacza:

    a. akceptację postanowień regulaminu,

    b. wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie koniecznym do obsługi i realizacji Zamówienia w związku z zawartą lub przyszłą Umową sprzedaży, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych,

    c. wyrażenie przez Klienta zgody na wykonanie przez Pośrednika umowy Dropshippingu. Pośrednik informuje, że po spełnieniu umowy Dropshippingu Klient traci prawo do odstąpienia od umowy Dropshippingu na zasadzie art. 38 pkt. 1 ustawy o prawach konsumenta.

2. Oferta kierowana jest do osób fizycznych dokonujących czynności prawnej, występujących w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego.

3. Pośrednik nie jest stroną zawieranej przez Klienta umowy sprzedaży. Pośrednik oferuje usługę pośrednictwa w zakupie towaru opartą na modelu Dropshippingu oraz udziela pomocy w jej realizacji, w szczególności poprzez przekazanie Zamówienia do Dostawcy i  przekazanie ceny.

4. Za prawidłową dostawę towaru wyłączną odpowiedzialność ponosi Dostawca.

5. Wszelkie informacje zawarte w ofercie internetowej odnoszące się do towarów nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

6. Zawarcie Umowy sprzedaży i skuteczne dokonanie Zamówienia możliwe jest jedynie w przypadku, gdy wybrany przez Klienta towar jest dostępny w magazynie Dostawcy. W przypadku niezgodności informacji podanych w treści oferty internetowej z rzeczywistym stanem magazynowym Dostawcy, Klient jest informowany o tym fakcie i ma możliwość zmiany Zamówienia w całości lub w części.

7. W przypadku, gdy zawarcie umowy sprzedaży jest niemożliwe wobec braku towaru objętego Zamówieniem, Dostawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży w całości lub części, a Zamówienie zostaje anulowane w całości lub w części, o czym Klient otrzyma informację w formie elektronicznej na podany przez niego adres e-mail. Dokonana przez Klienta zapłata za zamówiony towar, który nie mógł być dostarczony, zostanie przez Dostawcę zwrócona niezwłocznie po skutecznym poinformowaniu Klienta o braku możliwości zrealizowania Zamówienia.

8. Wobec Pośrednika nie przysługują Klientowi żadne roszczenia mające związek z zawartą lub przyszłą umową sprzedaży. Stroną Umowy sprzedaży jest Dostawca. Pośrednik udziela Klientowi niezbędnej pomocy zarówno w zakresie reklamacji towaru składanej Dostawcy oraz składania przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, które następnie zostaną przekazane Dostawcy.

10. Pośrednik ponosi odpowiedzialność wobec Klienta za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania w zakresie przekazania Zamówienia do Dostawcy oraz w zakresie przekazania Dostawcy uiszczonych przez Klienta należności z tytułu zawartej Umowy sprzedaży, w szczególności ceny.

11. Prawa autorskie do opisów i zdjęć składające się na prezentację towaru przysługują wyłącznie Dostawcy. Dostawca udziela Pośrednikowi pozwolenia na wykorzystanie zdjęć i opisów towarów, zwalniając go z odpowiedzialności względem podmiotów trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich względem przedmiotowych zdjęć i opisów towarów. Wszelkie roszczenia w tym zakresie należy kierować do Dostawcy.  

§ 4
Kontakt z Pośrednikiem (zarządzającym sklepem internetowym)

Adres Pośrednika: ul. Szarych Szeregów 15,  56-500 Syców
Adres e-mail Pośrednika: biurosmrims@gmail.com                     
Numer telefonu Pośrednika: +48 508 803 275
Numer rachunku bankowego Pośrednika: 12109024150000000149073538
Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.  

§ 5
Składanie zamówień

1. Realizacja usługi Pośrednika w przedmiocie przekazania treści Zamówienia do Dostawcy inicjowana jest przez Klienta za pośrednictwem złożenia w sklepie Zamówienia.

2. Złożenie Zamówienia wymaga podania danych umożliwiających Dostawcy dostarczenie towaru oraz innych informacji wymaganych do realizacji zamówienia, w szczególności: imię i nazwisko osoby fizycznej, nazwa osoby prawnej lub nazwa jednostki organizacyjnej, adres, numer telefonu komórkowego, adres e-mail, ewentualnie inne dane niezbędne do prawidłowego doręczenia przesyłki.

§ 6
Dokonywanie płatności i ceny

1. Pośrednik pośredniczy w przekazaniu ceny oraz ewentualnie innych należności z tytułu Umowy sprzedaży należnych Dostawcy od Klienta.

2. Wszelkie ceny towarów umieszczone w ofertach internetowych podawane są w walucie polskiej i są cenami brutto, w szczególności zawierają informacje dotyczące kosztów dostawy. Koszty przesyłki podane w ofercie zależne są od rodzaju przesyłki wybranej przez Klienta. 

3. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca dla Dostawcy od chwili kliknięcia przez Klienta przycisku „Kup teraz”.

4. Dopuszczalne są następujące sposoby płatności:

    a. Przelew tradycyjny

    b. Przelew gotówkowy

    c. Płatność kartą

    d. Płatność BLIK

    e. Płatność gotówką

    f. Płatność ratalna.

5. Dopuszczalne są następujące metody dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

    a. Przesyłki kurierskie.    

6. Brak uznania należności z tytułu ceny na rachunku bankowym Pośrednika w czasie 48 godzin od złożenia Zamówienia powoduje zwolnienie Pośrednika z obowiązku przekazania treści Zamówienia Dostawcy (anulowanie Zamówienia). 

§ 7
Realizacja zamówień

1. Pośrednik przekazuje Zamówienie Dostawcy celem jego realizacji, w szczególności przesłania towaru do miejsca wskazanego przez Klienta, pod warunkiem dokonania przez Klienta zapłaty całości ceny. Pośrednik przekazuje również cenę za towar należną Dostawcy.

2. Pośrednik zobowiązuje się przekazać Dostawcy Zamówienie wraz z ceną w terminie 3 dni roboczych od dnia zapłaty ceny przez Klienta, a Dostawca zobowiązuje się wysłać towar w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania ceny od Pośrednika. Doręczenie towaru Klientowi powinno nastąpić nie później niż w terminie 60 dni roboczych.

3. Po upływie 60 dni roboczych od dnia otrzymania ceny przez Dostawcę uznaje się, że paczka z towarem zaginęła. W takim wypadku Dostawca zwraca Klientowi cenę nabycia towaru albo wysyła ponownie nowy towar.

4. Klient, odbierając towar, powinien sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia bądź naruszenia opakowania należy, w obecności doręczającego, sporządzić protokół szkody, który wraz z ewentualną reklamacją powinien zostać niezwłocznie przesłany do Pośrednika. 

§ 8
Prawo odstąpienia od umowy

1. Klientowi, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23        kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459), na podstawie art.  27 ustawy z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r, poz. 827 z późn. zm.) przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu. 

2. Uprawnienie powyższe nie przysługuje Klientowi w następujących przypadkach:  

    a) świadczenia usług, jeżeli Dostawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Dostawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, 

    b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Dostawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 

    c) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, w tym jeśli na felgi montowane były opony,

    d) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, 

    e) umów, których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Klienta, 

    f)  szczególnych umów, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 

    g) umów, których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, za które cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy sprzedaży i dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a ich wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Dostawca nie ma kontroli, 

    h) umów, w których Klient wyraźnie żądał, aby Dostawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji. Jeżeli Dostawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji – prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, 

    i)  umów, których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Klienta, 

     j) dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę, 

     k) umów zawartych w drodze aukcji publicznej  

     l) umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w zawartej umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, 

   m) umów o dostarczanie treści cyfrowych, niezapisanych na materialnym nośniku, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu przez  Dostawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

3. Do skutecznego odstąpienia od umowy, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu wystarczy złożenie Dostawcy za pośrednictwem Pośrednika oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną na podany w § 4 Regulaminu adres e-mail lub poprzez Formularz, w przypisanym ustawowo 14-dniowym terminie od momentu odebrania przesyłki.   

4. Klient, odstępując od umowy, zobowiązany jest do zwrotu Produktu wraz z  dowodem zakupu lub jego kopią w terminie 14 dni od daty złożenia odstąpienia. 

5. Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Klient. 

6. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7. Po złożeniu przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, Pośrednik niezwłocznie informuje Klienta o terminie, sposobie i adresie, na który Klient ma odesłać towar. Termin ten nie może być dłuższy niż 14 dni.

8. Dostawca ma obowiązek zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności za towar najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru odesłanego przez Klienta. Dostawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9. Uprawnienia, o których mowa w Regulaminie dotyczą umów sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w Państwie członkowskim Unii Europejskiej. Do umów sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w Państwie nie będącym Państwem członkowskim Unii Europejskiej mają zastosowanie przepisy prawa właściwe dla siedziby Dostawcy.  

10. W przypadku, gdy Pośrednik uzyskał od Klienta wyraźną zgodę na zawarcie umowy Dropshippingu (§ 3 ust. 1 lit. c Regulaminu) i przed rozpoczęciem świadczenia przez Pośrednika Klient został poinformowany, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo odstąpienia od umowy Dropshippingu, Klientowi na mocy art. 38 pkt. 1 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy Dropshippingu.

11. Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Klientów nie będących konsumentami w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459) tj. osób dokonujących czynności prawnych związanych bezpośrednio z prowadzoną przez nich we własnym imieniu działalnością gospodarczą lub zawodową – w ich przypadku uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży jest bezwzględnie wyłączone.

§ 9
Reklamacje towarów

1. Na zasadach określonych w rat. 556 – 576 Kodeksu cywilnego, z uwzględnieniem wszelkich zmian prawa w tym zakresie, Dostawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna towaru zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. 

2. Reklamacje wynikające z naruszenia uprawnień Klienta gwarantowanych prawnie należy kierować na adres e-mail Pośrednika podany w § 4 Regulaminu lub poprzez Formularz reklamacyjny zawarty na stronie sklepu. Pośrednik zobowiązuje się do udzielenia nieodpłatnej pomocy Klientowi w przekazaniu reklamacji Dostawcy. Reklamacje rozpatrywane są w terminach wynikających z właściwych przepisów prawa. Dostawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

3. Uprawnienia, o których mowa w § 9 ust. 1 Regulaminu dotyczą umów sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w Państwie członkowskim Unii Europejskiej. Do umów sprzedaży zawieranych przez Klienta z Dostawcą mającym siedzibę w Państwie nie będącym Państwem członkowskim Unii Europejskiej mają zastosowanie przepisy prawa właściwe dla siedziby Dostawcy. 

§ 10
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Pośrednik podejmuje działania w celu zapewnienia poprawnego działania każdej oferty internetowej w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu danej oferty internetowej.

3. W reklamacji Klient powinien podać swoje dane osobowe, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości.

4. Pośrednik zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby nie było to możliwe, do poinformowania przed upływem tego terminu Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.  

§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php  http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą. 
Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. 
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

§ 12

Postanowienia końcowe

1. Umowy sprzedaży zawierane są w języku polskim.

2. Pośrednik zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Pośrednik poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych. 

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Wszelkie spory związane z Umową Dropshippingu rozstrzygane będą przez właściwe polskie sądy powszechne.

 

Załącznik Nr 1 do Regulaminu Sklepu internetowego

ZASADY MONTAŻU FELG

  1. W przypadku zakupu felg Kupujący jest zobowiązany dobrać je do pojazdu wg parametrów katalogowych producenta. Jeżeli samochód został poddany modyfikacjom zawieszenia, naprawom blacharskim lub jest wersją limitowaną danego modelu samochodu, co skutkuje niemożliwością montażu felg o standardowych parametrach dla danego modelu samochodu, Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu zakupu przez Kupującego niepasujących felg.
  2. Montaż felg powinien być przeprowadzony przez wykwalifikowaną osobę lub specjalistyczny zakład zajmujący się profesjonalnie tego typu usługami. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy montaż felg oraz powstałe w jego wyniku uszkodzenia lub inne negatywne skutki.
  3. Kupujący przed założeniem ogumienia na felgi jest zobowiązany dokonać dokładnego sprawdzenia, czy zakupione felgi nie zawadzają o inne elementy zawieszenia czy też nie wystają poza obrys auta.
  4. Kupujący przed montażem zobowiązany jest również do sprawdzenia czy wszystkie felgi są tej samej wielkości, czy wszystkie mają ten sam rozstaw otworów na śruby, osadzenie ET, otwór centrujący.
  5. Po przejechaniu 50-100 km od montażu felg należy dokręcić śruby/nakrętki mocujące felgi.